• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka głębszego myślenia w toku nauki programowania

Object Storage Arubacloud
+1 głos
159 wizyt
pytanie zadane 22 kwietnia w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez metek19a Nowicjusz (220 p.)
Hey!

Chciałbym zadać wam pytanie, odnośnie ''deep learning''.

Dużo jest tematów na forum odnośnie samej nauki ale potrzebuję porady od doświadczonych programistów w głębszej sprawie odnośnie myślenia oraz rozwiązywania zadań.

Zacznę od początku... jestem samodzielnym początkującym fullstack programistą (1.5r doświadczenia licząc czas od kiedy się uczę) w małej firmie, nauczyłem się podstaw Js,react oraz nodejs samodzielnie.

Uczyłem się wszystkiego z kursów online + yt, jestem praktykiem więc najwięcej nauczyłem się robiąc projekty.

Umiem robić strony internetowe oraz podłączać backend (moduł płatności, działania z api itp), dużo rzeczy już samodzielnie robię i kombinuję pod potrzeby swoje lub klientów, ale męczy mnie fakt że muszę bardzo dużo sprawdzać, szukać w tutorialach oraz z chatem, czasem nawet mega łatwe rzeczy, ponieważ nie umiem ''się domyślić'' że takie rozwiązanie przyniesie takie konsekwencję w kodzie...

Zaczynając jako frontend nie było za dużo skomplikowanych rzeczy przy tworzeniu stron, ponieważ w 80% to html/css, potem chciałem zrobić krok wyżej i uczę się backendu ale w kursach jak i tutorialach zauwazyłem że większość rzeczy się powtarza, mimo to brakuje mi... może.. logicznego myślenia? ten sam problem miałem ucząc się chemii/ fizyki, wiedziałem jak dany typ zadań zrobić, ale tylko wtedy jak się go nauczyłem i wyćwiczyłem ale, przecież nie o to chodzi w programowaniu zgadza się? znacie jakieś sposoby na rozwój lub szlifowanie umiejętności? Czasem mam jakby blackout i nawet podstawowych tabów z contentem ciężko mi zrobić i tu zapala mi się lampka że coś jest nie tak...