• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

ZTE MU5002 VS MU5120

Object Storage Arubacloud
0 głosów
193 wizyt
pytanie zadane 18 lutego w Urządzenia mobilne przez Hashashin8711 Nowicjusz (120 p.)

Witam.

Mam zamiar zakupić jedno z urządzeń jak w tytule wyżej. 

Może zacznę od tego że jestem zielony w tym temacie i pracuje jako kierowca po Europie ( głównie Niemcy , Francja , Hiszpania  , Portugalia , Czechy itd). Posiadam 2 tel z 5g z których udostępniam internet ,ale różnie to bywa z zasięgiem, a chciałabym pograć na laptopie w CS ( Samsung S23ultra , Redmi 9 pro , laptop MSI GF76 KATANA).

Często mam dość dobra szybkość niestety ping zostawia wiele do życzenia z tad moje pytanie czy te routery coś zmienia w mojej sytuacji względem zasiegu ,pingu, szybkości? I czy łączność za pomocą kabla r45 może coś poprawić w wypadku MU5002, czy też połączenie przez wifi  MU5120 będzie tak samo stabilne i nic nie wniesie? 

I najważniejsze który z tych Routerów będzie bardziej rozsądnym wyborem i czy to coś wniesie na + niżeli hotspot z telefonów. 

 

Dziękuję serdecznie za odpowiedzi i pomoc . Pozdrawiam 

komentarz 18 lutego przez reaktywny Nałogowiec (41,090 p.)
Za podobną kasę masz już Acer Connect Enduro M3.
komentarz 18 lutego przez Hashashin8711 Nowicjusz (120 p.)
Rozważałem tą opcję ale było dość dużo nie przychylnych komentarzy użytkowników tego routera i wielu odsyłało do ZTE starszej generacji i do jeszcze jakiejś innej marki , natomiast z ZTE udało mi się znaleźć tylko opisy MU5001 które są w bardzo dużej mierze pozytywne . Niestety brak informacji i wiedzy w tym zakresie skłonił mnie zapytać innych użytkowników którzy są mądrzejsi odemnie który z tych 2ch się spisze lepiej i czy coś zmieni .
komentarz 18 lutego przez reaktywny Nałogowiec (41,090 p.)
Jak nikt nie odpowie, to zajrzyj na forum bez-kabli.pl